czwartek, 26 stycznia 2012

Inside eko, final chapter

Wielkie Przygotowania dobiegły końca, a projekt urzeczywistnił się na całego.
Oczywiście z okazji kostiumu gotowego już tydzień przed finałem, buty robiłam do 3.00 w nocy przed samym zaliczeniem. Zdziwiłabym się gdzyby było inaczej.

Na wstępie bardzo gorąco zachęcam do obejrzenia krótkiego filmiku backstage'owego :)



Teraz można zająć się finałem :)











I tu mała stopka redakcyjna.

Wielkie podziękowania dla:
Mai Kulikowskiej, za cudowne pozowanie i bycie najdzielniejszą modelką, która dokonała tego w mało wygodnym kostiumie, niewygodnych butach i ze wsuwkami wbitymi w głowę ;)
Heihachiego Mishimy za wszechobecne obiektywy (przez kilka godzin i od samego rana!), chleb krasnoludów, ćwierkanie do mnie jak do małego dziecka oraz najszybszy i najlepszy montaż materiału jaki w życiu widziałam ;)
Darii Boruty za flaszkę wina i kilkugodzinną współprodukcję chmurek
Bez Was nie dałabym rady :)

Zdjęcia: Malwina de Brade i Joanna Minkiewicz
Film i montaż: Heihachi Mishima

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz